ZA ŠKOLU FOTOGRAFIJE 1

Fotografija je postala dio sveopće tehnološke i digitalne suvremenosti. U tom nema ništa loše. Naprotiv, sama tehnologija olakšala je rad fotografskim autorima. Uz taj olakšani rad nova tehnologija stvara lažno uvjerenje da baš svi mogu biti dobri autori, zato što ona na jednostavan način i bez posebne obuke nudi tehnički skoro savršenu sliku. Fotografija je i nešto više od tih prozaičnih tehničkih mogućnosti. Ovo su osnovne ili inicijalne vodilje za moju Školu fotografije i radionicu Camere obscure. S radionicom Camere obscure relativiziram tehniku i tehnologiju i apostrofiram medij fotografije, bavim se na najizvorniji način strukturom fotografske slike. Polaznike moje škole postupno vodim kroz proces  stvaranja i nastajanja fotografije – bavim se suštinskim a ne formalnim okvirom fotografije.

Ovo su neke od tema koje obrađujem:

• Čime snimati („aparat je produženi dio naše svijesti”)
• Kako gleda aparat, a kako ljudsko oko
• Konstrukcija i dekonstrukcija fotografske slike
• Gradnja, struktura kadra – psihološka i emocionalna značenja gradbenih elemenata
• Izražajna sredstva fotografije

Kroz praktične vježbe snimanja polaznici upoznaju fotografski aparat i njegove funkcionalne dijelove.

Ovdje pročitaj neke od mojih analiza fotografija:

→ 1. Alojz Orel, Jedrilice, 1986.
2. Analiza, Ivan Dukić i Petra Perić
→ 4. Analiza, Elisabetta Smešny

POTPUNA INFORMACIJA O ŠKOLI FOTOGRAFIJE JE OVDJE